İçeriğe git

TURK-IBIZA'ya hoş geldin!


Giriş Yap 

Kayıt Ol
TURK-IBIZA'ya hoş geldin sevgili dostum! Şu anda Misafir konumundasın ve konumun gereği konu ve kategorileri göremiyorsun.
Kategorileri veya konuları görebilmen için KAYIT olmalısın. Eğer TURK-IBIZA foruma zaten kayıtlı isen sağ taraftan GİRİŞ YAP butonuna tıklayarak giriş yapabilirsin.
Kayıt olarak şu özellikleri ve çok daha fazlasını kullanabilirsin:
  • Tüm forum/kategorileri görüntüleyebilir, yeni konular oluşturabilir veya mevcut konulara yanıt gönderebilirsin.
  • Etkinlikleri, Yarışmaları ve Turnuvaları görebilir, katılabilir ve büyük ödüllere sahip olabilirsin.
  • Sunucumuz hakkındaki duyurulara, mod güncellemelerine ve sunucumuzun son durumuna anında ulaşabilirsin.
  • Mevcut konuları takip edebilir veya güncellemeleri anlık olarak alabilirsin.
  • Profilini özelleştirebilir ve yeni arkadaşlar edinebilirsin.
  • Yeni modumuz hakkındaki bilgilere ve görüntülere erişebilir, yeni sistemler hakkında bilgi alabilirsin.
  • Destek hattımıza ulaşabilir, oyun/forum şikayetlerini ve taleplerini bizlere ulaştırabilirsin.
 
Kurucumuz Mütemadiyen'den

Resim

Mutemadiyen ve Tengri Aynı Kişi Mi?


  • Bu konu kapalı Konu Kapalı
Bu konuya 28 yanıt gönderildi

#1
AndreoHector

AndreoHector
  • Başkan

  • 82
  • Kayıt: 22 Ağustos 2017
  • Beğeni: 486
  • Nick: AndreoHector
  • Discord: AndreoHector#1918
  •   

Kendini zeki sanan müthiş tezler yazan akıllı bıdık kardeşlerimize ithafen;

 

"

Bir IP adresini kullanarak moderasyondan sorgulama yapıyor ve Tengri ile Mutemadiyen'in iletilerini görüyorsunuz. Çıkardığınız sonuç Tengri = Mutemadiyen.

"

 

Bak şimdi zıplayan top... Can ile zaman zaman aynı ofiste bir araya geliyoruz ve IP'lerimiz eşleştiği için forum bizim iletilerimizi alıp birbiriyle eşleştiriyor. Senin orada gördüğün olay aslında her bir iletinin IP adresinin aynı olması değil, forumun aynı IP'den giriş saptadığı için iletileri eşleştirmesinden ibaret. Bunun yanında gerek Can gerek de Baran zaman zaman bize yardım etmekte. Forumu onlar bizden daha iyi biliyor tabii. Misal konuyu okuması için herkese zorunlu bildirim gitmesini hala Baran'a ayarlatıyoruz çünkü o farklı bir yöntemle çalışıyormuş. Yardım almadan hala yapamıyoruz. Yani, panele ve bizim hesaplarımıza giriş yetkileri hala mevcut. Buyursun girsin kullansın ulan. İsterse buyursun adıma ileti de atsın. Hadi dediğiniz gibi atmış olsun. Eee? Y#!@mın ele başları. Müte olmuş Tengri olmuş o olmuş bu olmuş ne fark eder? Birinde sizi iki farklı kişi s#!@iyor, birinde ise tek kişi ama sonuçta delik deşik oluyorsunuz

 

Hadi yaylanın şimdi. Dalganıza bakın.


  • Patrokus, HeavineS ve Electra. bunu beğendi

aGOa67.png


#2
RecocaN.

RecocaN.
  • Yasaklı

  • 19
  • Kayıt: 11 Mart 2018
  • Beğeni: 8
  • Nick: [vK]RecocaN
  • Klan/Çete: [vK] Vigilante Kingdom™
Anlaşıldı ReiS

#3
Mütemadiyen

Mütemadiyen
  • Emekli Kurucu 2007-2017

  • 923
  • Kayıt: 23 Haziran 2015
  • Beğeni: 3.361
  •               

Ya oğlum bu neyin tartışması Ben Tengri beyler ya da ben Tengri değil beyler, hayır olsam ne olur olmasam ne olur, anlamıyorum ki aqqq, siz götü boklulardan mı çekineceğim ya da bir şeyi gizleyeceğim? Bir de sikimin Japon askeri diyor ki oyuncu kazanmak için yaptınız yasakları kaldırdınız, ey yarağımın kıllı anteni sen şu anda da o zamanki gibi banlı mısın değil misin? O zaman affedilenlerin hepsini ver @Tengri’ye tek rica etmem ile hepsi aynı anda banlanır, ki banlansın zaten, ben başından beri Tengri'ye yüz defa yanlış yapıyorsun diye rica ettim dinlemedi, ee ne oldu şimdi canımın içi? Bak dediğim yola geldin. Hayır siz sikikler cevap ver hadi, hani madem diyorsun ya o yüzden kesin yeni nick aldılar, oyuncu sayısı düşmüştü banların açılması gerekiyordu, o zaman ki tüm aptal tayfa gördüğüm kadarıyla yine banlanmış hahahah, ne değişti?

 

Şimdi de farklı nick ile gelip onları mı affedeyim, ulan babanın şizofrenliğini ben de mi arıyorsun angut? Sanki çok sikimdesiniz yahu, OĞLUM SİZ OLSANIZ NE OLMASANIZ NE? Alayınız banlanın lan. Bu sunucu olsa ne olmasa ne amına koyayım, oyuncu düşse ne düşmese ne, ben zamanın da eğleneceğim kadar eğlendim, küçüklere abilik, küçüklüğünü bilmeyenlere tokatcılık, benden bu kadar, emekli artık babanız. Buraya şu an ki gelişimde yine rahatlıyorum sadece kankam, böyle seni sike sike lafları yapıştırmak aşırı hoş yahu, bir bilsen var ya tekrar tekrar domalırsın aynı şu an yaptığın gibi. Hadi siktirin gidin kafamı yormayın şimdi gece gece.

 

Allah Allah kankam ya siz de @Tengri kimliklerinizi paylaşın oğlum şu üç-dört tane çoluk çocuk ile uğraşmayın. Hatta koyun ofis adresini de altına da yalvara yakara gelmelerini rica et, gelsinler delikancılık oynasınlar yüz yüze, lafa gelince sanalda iyi öğrenmişler reisliği aq. Hayır salaklara sizin ofise sık sık gelip oradan da ileti yazdığımı bundan dolayı da rahat rahat IP’lerin göründüğünü başka zaman foruma bile girmediğimi, ayriyetten panelleri zamanın da ortak kullandığımızdan (ilk zamanlar ve sonra bir kaç defa tanıtım ve rehberlik) IP eşleşmesi olduğunu açıklasak ne olur açıklamasak ne olur, hayır ben bilmiyor muyum IP’lerin görünebildiğini Furkan bilmiyor muydu, Baran bilmiyor muydu, eyy amını yurdunu delik deşik ettiklerim, zaten saklayacak olsak ilk biz gizlerdik ayarları amına koyayım çünkü saklayacak bir şey yok, en salak Forum yetkilisi bile şu an IP’leri görüyor ki ve biz de görüldüğünü biliyoruz, bir de video çekmez mi beynine oksijen tüpü soktuğum?

 

Salak oğlum bunlar, akıllı telefonları bile bunlardan daha fazla beyne sahip, bu yüzden gerek yok sanalda büyümüş veled hepsi. Ya gerçekten abi şuralara çağırttırtıyorsunuz ya şu sebeplerden ayar oluyorum. Oğlum kaale aldıklarınız veledler hepsi lan, biri 98'liyim ben 98 diye bağıran ergen bir çocuk olan, daha götten çok sikilecek ki anca öyle büyüklük taslayabilecek hale gelecek olan götdeniz hele bu salağı iyi ki banlamışsınız, en başından beri iki kelimeyi bir araya getiremeyen ama klasik sanal reisliği taslayanlardan aq hahahah. Aralarından bir tane revolution sağlam onu da ekipte devam etsin diye sana ayriyeten rica ettim zaten, bakıyorum hala ekipte iyi güzel anlaşmaya devam edin, he baktın çoluk çocuğa uydu o da götdeniz’e salla gitsin, ben kendisine yakıştırmam zaten, o yakıştırdıysa o bilir amcası değilim dayısı değilim sonuçta. Panos veledine hiç hiç girmiyorum, geçen yıl telefonda hesap sormak için aradım “abi dur abi abi dur” demekten kendini açıklayamadı, sikik geçen yine özürlü orospu çocuğunu ne diye Foruma aldıysanız kendi bacısını siktiği bamyasını uzatmaya çalıştı yine götten tarafımca sikildi, yine rahatladı hahah. Maniac malına hiç girmiyorum, veled her seferinde sikip kapıdan sokağa atsam, bacadan abi bir daha sik diye girmeye çalışıyor hahahahah o yüzden o kalsın, yarın bugün manitadan ayrılırsak onun annesi iyi iş yapıyor, annesi ile devam ederiz artık. Ulan bir de Juliet salağından bahsediyorsun onları da banladık diye, ya onu zaten siktir et “abi ifşamı çıkardılar 18 yaşında olmadığımı öğrendiler abi, abi ne diyeceğim şimdi abi, abi bir şey söyle de kurtar beni ellerinden abi, her yerde fotolarımı atıyorlar abi, veled olduğum ortaya çıktı abi” bu arada bu cümleleri abartısız yazıyorum kendi kendine “veled olduğum ortaya çıktı abi” diyen bir veled aq. Bunu okuduktan sonra reddetme bacını sikerim burada şimdi, ben Skype konuşmalarını silmem hepsi bir bir duruyor, götünü travestilere siktirdiğiminin salağı. Oğlum ben hiç böyle güzel mütevazi bir veled görmedim daha önce, adam kendi kendisi için “veled olduğum ortaya çıktı” diyor, ne gülmüştük lan o zaman bu salağa üst yönetimde, gerçi aylar sonra gelip yine bi posta sikmem iyi oldu sizleri, zihniniz açılır.

 

Ayriyetten haypomes mi haypones mi ne adlı eleman da en son küçüklüğünü bilmeyen bir salaktı, resmi klan diye almışsınız ne diye aldıysanız bilmiyorum ama baştan uyarayım, özürlü özürlü hareketleri olursa açık açık söylüyorum yol verin gitsin, gereği yok, ihtiyaç da yok. Zaten en başından resmi klanlığı getirmeniz false bir hareket ama olsun madem, deneyin. Sonra gerçekten gerek var ihtiyaç var, oyuncusuz ölüyoruz bitiyoruz sanıp mal mal tezler yaratıyorlar, yok sen Tengrisin oyuncuları geri getirtmek için yaptın diyorlar, bu yüzden sikilmeye olan ihtiyaçlarını giderin devamlı, gerek yok yüz vermeyin. En yakın zamanda da alın resmiliklerini, gereği yok böyle mallara, ha baktın adam olmuşlardır, insan kalıbına benzeyebilmişlerdir, daha da üst yerlere getirin, bilemeyeceğim şimdi sonuçta küçük çocuk bunlar, elbet büyüyecekler, bunu hissettirirlerse sizler de karşılığını vermekten geri durmayın ama ben peşin peşin açık sözlü baştan yazayım da sonra şu dal yarrak insanların isimlerini tekrar ağzıma aldırtmayın, kendim utanıyorum artık, benim gibi bir insan bunları bu kadar kaale alıp güzelce yerleştiriyorlarsa belirli ders çıkartmaları için ama aptallar bunu anlamıyorlar çünkü aptallar. Beni de uğraştırtmayın canınızı seveyim artık @Tengri kapatın gitsin oğlum ya, vallahi ne diye devraldın onu da anlamadım ama bari beni çağırma, hadi sizlere de hoşça kalın, uğrarım yine ara ara.

 

Ha bu arada pikaçular Canan Karatay ablanız söylemez bak bunları, beni iyi tanıyan anneleriniz söyler. Aylar sonra illa ki geleceğim yine bir posta daha sikmeye, şimdiden kızarık popolarınızı ısıtın. Hadi yallah Arabistana şimdi, işim gücüm var.



#4
supra

supra
  • Üye

  • 248
  • Kayıt: 04 Temmuz 2016
  • Beğeni: 529
  • Nick: supra
  • Seçkin Klan: Efficiency Expert [eX]
  •   

şizofren sanrılarımı nüksettiniz amk


  • Mütemadiyen, Zhywor, Muvazene ve 4 diğerleri bunu beğendi

#5
Nephalem

Nephalem
  • Üye

  • 394
  • Kayıt: 26 Ocak 2018
  • Beğeni: 131
  • Nick: [vK]Nephalem
  • Klan/Çete: Vigilante Kingdom™
  • Discord: Nephalem#3131
  • Seçkin Klan: Vigilante Kingdom [vK]
  •               

şizofren sanrılarımı nüksettiniz amk

:D


               zzdHQ6.png


#6
Mütemadiyen

Mütemadiyen
  • Emekli Kurucu 2007-2017

  • 923
  • Kayıt: 23 Haziran 2015
  • Beğeni: 3.361
  •               

şizofren sanrılarımı nüksettiniz amk

ya bi sie hahahah özledim seni de he



#7
adltopal

adltopal
  • Üye

  • 2.310
  • Kayıt: 01 Nisan 2016
  • Beğeni: 3.486
  • Nick: Adil.Topal CİO
  • Klan/Çete: AC / S1F1RB1R
  • Seçkin Klan: Efficiency Expert [eX]
  •               

Bu adama bayılıyom ya Mwnwjsjsdmem


SoggyCourageousKomododragon-max-1mb.gif


#8
RecocaN.

RecocaN.
  • Yasaklı

  • 19
  • Kayıt: 11 Mart 2018
  • Beğeni: 8
  • Nick: [vK]RecocaN
  • Klan/Çete: [vK] Vigilante Kingdom™
KraL @Mütemadiyen

#9
supra

supra
  • Üye

  • 248
  • Kayıt: 04 Temmuz 2016
  • Beğeni: 529
  • Nick: supra
  • Seçkin Klan: Efficiency Expert [eX]
  •   

şizofren sanrılarımı nüksettiniz amk

ya bi sie hahahah özledim seni de he

Skype, discord farketmrz ejle beni jafam güzel
  • Mütemadiyen bunu beğendi

#10
Hipokrat

Hipokrat
  • Üye

  • 138
  • Kayıt: 29 Ocak 2018
  • Beğeni: 36
  • Nick: [vK]Hipokrat
  • Klan/Çete: Vigilante Kingdom
  •   
Aynı kişi olsanız ne olur?
Olmasanız ne olur?
@Mütemadiyen @Tengri

#11
Tengri

Tengri
  • Proje Sahibi

  • 159
  • Kayıt: 23 Ağustos 2017
  • Beğeni: 648
  • Nick: Tengri
  •   

Aynı kişi olsanız ne olur?
Olmasanız ne olur?
@Mütemadiyen @Tengri

Olay da bu zaten, olsak ne olmasak ne, biz de inadına kimliklerimizi paylaşmayacağız, bırakalım kudursunlar. :D
  • Electra., arm1nuS. ve Hipokrat bunu beğendi

#12
Patrokus

Patrokus
  • Üye

  • 584
  • Kayıt: 08 Mart 2016
  • Beğeni: 292
  • Nick: Patrokus
  •            

Bugün de güldük şükür hahah  :keyif:



#13
Shoke.

Shoke.
  • Üye

  • 106
  • Kayıt: 31 Ağustos 2017
  • Beğeni: 23
  • Nick: Shoke.
  •   

Tengri = Mütemadiyen olsa Mütemadiyen'cim her türlü ağzından bi küfür kaçırırdı bro


  • Aware. bunu beğendi

1GnW71.png


#14
Tengri

Tengri
  • Proje Sahibi

  • 159
  • Kayıt: 23 Ağustos 2017
  • Beğeni: 648
  • Nick: Tengri
  •   

Tengri = Mütemadiyen olsa Mütemadiyen'cim her türlü ağzından bi küfür kaçırırdı bro

Güven bana poposu kalkmasın da kendi hayatında kalıbına göre (dünya kadar cüssesi olan bir arkadaştır Can :) ) gayet nazik ve kibar bir insan ama buradaki arkadaşlar yıllarca bu adamı nasıl bir hale getirdiyse artık gram toleransı kalmamış anladığım kadarıyla ve oyunculara karşı keskin birisi. Buralardayken beni de şaşırtıyor “bu bizim Can mı lan?” diyorum bizimkilere. Ben bile günlük hayatta ondan daha fazla argo kullanan bir insanken adamı ne hale getirmişsiniz, sizden neden bezip çekip gitmiş dükkanı kapatma noktasına gelmiş varın siz düşünün. Biz devralmasaydık zaten yoktu artık buralar, biz de pasifiz zaten devraldık ama devralmak için devraldık gibi bir şey oldu, olsun oynayın en azından, takılın. Hiç yoktan iyidir.
  • Electra. ve Shoke. bunu beğendi

#15
Shoke.

Shoke.
  • Üye

  • 106
  • Kayıt: 31 Ağustos 2017
  • Beğeni: 23
  • Nick: Shoke.
  •   

 

Tengri = Mütemadiyen olsa Mütemadiyen'cim her türlü ağzından bi küfür kaçırırdı bro

Güven bana poposu kalkmasın da kendi hayatında kalıbına göre (dünya kadar cüssesi olan bir arkadaştır Can :) ) gayet nazik ve kibar bir insan ama buradaki arkadaşlar yıllarca bu adamı nasıl bir hale getirdiyse artık gram toleransı kalmamış anladığım kadarıyla ve oyunculara karşı keskin birisi. Buralardayken beni de şaşırtıyor “bu bizim Can mı lan?” diyorum bizimkilere. Ben bile günlük hayatta ondan daha fazla argo kullanan bir insanken adamı ne hale getirmişsiniz, sizden neden bezip çekip gitmiş dükkanı kapatma noktasına gelmiş varın siz düşünün. Biz devralmasaydık zaten yoktu artık buralar, biz de pasifiz zaten devraldık ama devralmak için devraldık gibi bir şey oldu, olsun oynayın en azından, takılın. Hiç yoktan iyidir.

 

Haklısın. İbiza onu böyle hala getirdi. +

 


 


1GnW71.png


#16
StoneCold

StoneCold
  • Oyun Animatörü

  • 159
  • Kayıt: 21 Ocak 2016
  • Beğeni: 81
  • Nick: şimendifer[eX]
  • Klan/Çete: asi ruh
  •   

  bi nebze agrasyon cilala gitsin kral


                                                                                       


#17
Tengri

Tengri
  • Proje Sahibi

  • 159
  • Kayıt: 23 Ağustos 2017
  • Beğeni: 648
  • Nick: Tengri
  •   

bi nebze agrasyon cilala gitsin kral

Agresyon*

Bence yeterince patlama yaşamış, terminatör gibi eleman. Bir daha da çağırmayız zaten. :D
  • StoneCold, MadLy ve Hipokrat bunu beğendi

#18
Hipokrat

Hipokrat
  • Üye

  • 138
  • Kayıt: 29 Ocak 2018
  • Beğeni: 36
  • Nick: [vK]Hipokrat
  • Klan/Çete: Vigilante Kingdom
  •   

bi nebze agrasyon cilala gitsin kral

Agresyon*
Bence yeterince patlama yaşamış, terminatör gibi eleman. Bir daha da çağırmayız zaten. :D
Şöyle "Tengri ifşa edildi!" veya "Mütemadiyen ifşa edildi!" gibi
prim kasan, fırsatçı ifşa'cılara gıcık oluyorum.
Açık açık belirteyim de :)

#19
my302

my302
  • Üye

  • 132
  • Kayıt: 24 Ağustos 2015
  • Beğeni: 50
  • Nick: my302_predatory
  •            

aga yeri diyil ama v6 ne zamana geliyo v6 nin sistemini çözünce v5 in tadı çıkmıyo BD


  • MadLy bunu beğendi

83by4s.jpg?nocache


#20
MadLy

MadLy
  • Sahip Vekili

  • 716
  • Kayıt: 11 Mart 2017
  • Beğeni: 547
  • Nick: MadLy
  • Klan/Çete: Efficiency Expert [eX]
  • Discord: Ibrahim Güzel#8709
  •               

QVG0Mk.png

 

 

NZJdkO.png

 

DİKKAT EDİN JULİET GELİYOR.